FANDOM

Przymierze bohaterów: część 1” – jedenasty odcinek trzeciego sezonu serialu „Generator Rex” i pięćdziesiąty pierwszy ogółem. Amerykańska premiera miała miejsce 25 listopada 2011 roku, natomiast polska premiera odbyła się 10 listopada 2012 roku na kanale Cartoon Network.

Opis

Rex spotyka tajemniczego, alternatywnego superbohatera - Bena Tennysona, który przybył z innego wszechświata. Salazar początkowo obwinia herosa o zranienie Agenta 6, ale na ich drodze pojawia się nowy wróg, który zmusza bohaterów do połączenia swoich sił.

Streszczenie

HeroesUnited1

Walka z Gigantozaurem

Nad Manhattanem otwiera się tajemniczy portal, który przyciąga uwagę Providence. W tym czasie Rex trenuje z Szóstym i rozmyśla nad swoimi czynami, wymyślając przy tym piosenkę "Gen Rex". Gdy grupa zwalczająca rządy Providence dowiaduje się o zjawisku, postanawiają ruszyć na miejsce. Salazar dotyka portalu i przypadkowo uruchamia go, co skutkuje pojawieniem się dziwnej postaci, która okazuje się być Gigantozaurem. Kosmita atakuje młodego E.V.O. Podczas potyczki dziwna metaliczna postać wyskakuje z portalu i kieruje się do miasta, gdzie czeka na niego Szósty i Bobo. Rex myśli, ze zyskał przewagę nad istotą, lecz ta zmienia się w Diamentogłowego. Chłopak wiesza mu się na szyje i bezskutecznie próbuje go wyleczyć, co zaskakuje młodzieńca.
HeroesUnited2

Próba uleczenia przybysza

Kawałek dalej, Szósty w dalszym ciągu walczy z potworem i odcina kawałek jego ciała. Holiday skanuje go i przesyła dane Cezarowi, który próbuje dowiedzieć się więcej o tajemniczej istocie. Nad inną częścią miasta, Rex rzuca Diamentogłowego w most, gdzie ten zmienia się w Polarnego, próbując atakować jego maszyny i rozczepiając je na kawałki. Młody Salazar przystosowuje się i rzuca kosmitę w bilbord, który zaczyna spadać na ulice. To zmusza przeciwników do przerwania bitwy i ratowania cywilów. Gniew zeskakuje z dachu za Rexem, ratując Diane Farrah. Po wszystkim Salazar próbuje wyleczyć kosmitę, lecz nie udaje się. Gniew postanawia powrócić do swej ludzkiej postaci. Przedstawia się jako Ben Tennyson, ale jest zły, gdyż dowiaduje się, że nikt go nie zna. Właśnie wtedy pojawia się mechaniczna postać walcząca z Szóstym. Agent niszczy robota, ale wybuch powoduje, że wpada w śpiączkę.

HeroesUnited3

Zniszczenie Miotacza Próżniowego

W szpitalu Providence, Holiday wyjaśnia, że mechaniczne stworzenie było inne niż mutanty E.V.O. Biały Rycerz pokazuje jak kawałek jego ciała uciekł. Zamknięty w kloszu Ben jest obwiniany przez Rexa, że to przez niego Szósty jest ranny. Chłopak próbując się usprawiedliwić tłumaczy, że mają do czynienia z równoległymi wersjami wszechświatów. Gdy Rebecca dodaje, że to jest tylko teoria, Tennyson oznajmia, że był w wielu z nich. Pomimo wielu prób wyjaśnień, Salazar dalej złości się mówiąc, że nie ma sposobu, aby Ben uciekł. Ku zdziwieniu wszystkich, Tennyson zmienia się w kosmitę - Ziąba i leci szukać baru. Rex postanawia udać się za nim. Po pewnym czasie, przybysz z innego wszechświata zauważa, że w miejscu, gdzie powinien być bar z koktajlami znajduje się Bar Bob Biszkopt. Podczas rozmowy nastolatków, dochodzi do rozejmu. Po krótkiej chwili pojawia się Cezar, który pozornie przygotowuje się do oddania strzału w bohaterów. Ben myśląc, że chce on strzelić w Rexa, broni go jako Diamentogłowy, niszcząc broń.

HeroesUnited4

Wysadzenie w powietrze statku

Tłumaczenie starszego Salazara przerywa tajemnicza postać, która przybrała formę wolnego ducha z mechanicznej postaci. Oznajmia "ojcu", że jest Alfą - nanitem, który stworzył. Wszystko po to, aby kontrolować ewolucje nanitów. Cały eksperyment zakończył się niepowodzeniem, gdyż Alfa jest niezrównoważoną formą życia, która niszczy inne organizmy z nanitami. Kiedy zaczął on odbierać mikroskopijne maszyny organizmom, Cezar wysłał go do innego wymiaru, którym okazał się być wymiar Tennysona. Przypuszczają, że musiała to być Nicość, gdzie Alfa połączył się z obcymi formami życia. Gdy ten atakuje statek, starszy Salazar wyjaśnia, że broń była jedyną rzeczą, która mogła go zatrzymać. Zaraz po tym wsiada do kapsuły i odlatuje, zostawiając wroga i bohatera samych, w centrum eksplozji pojazdu.

Występy

Postacie

Bohaterowie

Wrogowie

Lokalizacje

Przedmioty

Pojazdy i statki

Organizacje

Cytaty

  • Rex – Był wybuch i na Ziemię nanitowy potok spadł. I teraz wysyp bestii ciągle dręczy biedny świat. Lecz jeden cwany koleś jest z nimi za pan brat, to Gen Rex.

Ciekawostki

Błędy

  • Wkrótce.

Linki do odcinka

TH598

Baje.pl favicon — Link do odcinka w serwisie Baje.pl jest niedostępny!
Kreskoweczki.pl favicon — Link do odcinka w serwisie Kreskoweczki.pl jest niedostępny!
Kreskowki.tv favicon — Link do odcinka w serwisie Kreskowki.tv jest niedostępny!

Zobacz też

v e d Odcinki trzeciego sezonu serialu „Generator Rex
Powrót w czerni” • „Ostry wiraż” • „Upiór w operze mydlanej” • „Zagadka Sfinksa” • „Podwójne widzenie” • „Zakręcony świat rocka” • „Pojedynek” • „Czarny i biały” • „Martwa strefa” • „Szturm na Abysję” • „Przymierze bohaterów: część 1” • „Przymierze bohaterów: część 2” • „Zdalnie sterowani” • „Krótka historia czasu” • „Gra pozorów” • „Bracia” • „Cel: Konsorcjum” • „Starzy wrogowie” • „Ostateczna rozgrywka: część 1” • „Ostateczna rozgrywka: część 2