FANDOM

Stub Ten artykuł jest aktualnie edytowany przez użytkownika WindMarine12.
Aby zapobiec konfliktom edycji, poczekaj, aż ten szablon zniknie ze strony. Dopuszcza się edycję drobnych błędów interpunkcyjnych i ortograficznych.
  • W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub użytkownikiem WindMarine12.
  • Na tej stonie nie dokonano edycji od 13491 godzin. Komunikat może być przestarzały lub nie został usunięty przez użytkownika WindMarine12 po dokonaniu zmian.

Meta nanity, znane również jako główne nanity kontroli lub nadrzędne nanitynanity, które zostały stworzone, żeby przetrzymywać potężny kod Dominium, dający kontrolę nad materią wszechświata.

Historia

Mind Games (94)

Plany Meta nanitów

Podczas projektu nanitów, naukowcy przypadkowo odkryli kod Dominium. Jak wskazuje nazwa, kod może dać użytkownikowi kontrolę nad tkankami wszechświata. Kod przechowywany był wewnątrz pięciu wyspecjalizowanych nanitów zwanych Meta nanitami. Meta nanity zaprogramowane zostały, tak, by były w pełni posłuszne tylko Rexowi. Wszystkie nanoroboty posiadają kompletny kod. Gdy używane są pojedynczo mogą dać kontrolę nad grawitacją, materią i antymaterią, czasoprzestrzenią, energią oraz mechaniką.

Cezar, Violetta i Rafael Salazar oraz reszta naukowców, zdali sobie sprawę, że kod był zbyt niebezpieczny, by ktoś go posiadł, nie mówiąc już o rządnym władzy Konsorcjum, które ufundowało nano-projekt. Dlatego też wywołali wybuch nanitów, aby Meta nanity nie trafiły w niepowołane ręce, odważnie poświęcając się i ratując świat.

Czarny i biały

Okazuje się, że Białemu Rycerzowi udało znaleźć się jeden z pięciu Meta nanitów, który ukrył w swoim biurze, zamykając go wewnątrz skarbca, aby upewnić się, że nikt go nie zdobędzie. Później grupa zwalczająca włamała się do Providence, wykradła nanit i zamknęła go w sejfie w Zakładzie.

Szturm na Abysję

Kolejny Meta nanit ukryty został w laboratorium w Abysji. Chroniony był przez nanitową ścianę, przez którą jedynie Rex mógł przejść żywy. Choć Providence prawie udało zdobyć się nanit, wyłapując w procesie wszystkie E.V.O. w Abysji, Rex był w stanie bezpiecznie wrócić ze zdobyczą do Zakładu.

Cel: Konsorcjum

Trzeci Meta nanit został znaleziony przez Czarnego Rycerza w nieznanym miejscu. Po włamaniu do siedziby Konsorcjum, w którym był przechowywany, Rex i Szósty zdobyli nanorobota. Podczas misji nanity komunikowały się z Rexem i w najmniej oczekiwanych chwilach kierowały nim.

Starzy wrogowie

Czarna wypuściła z aresztu Gatlocka, łowcę Caina, Beztwarzowca i Wentyla, aby zajęli Rexa wystarczająco długo, tak, żeby Czarna mogła zdobyć czwarty Meta nanit, znajdujący się w nieznanym miejscu.

Ostateczna rozgrywka

Okazało się, że piąty i ostatni Meta nanit znajdował się wewnątrz Rexa. Naukowcy z projektu nanitów byli w stanie wyodrębnić nanit, używając pozostałych Meta nanitów, by potem zaaplikować je członkom Konsorcjum. Ze względu na sabotowanie procesu przez Van Kleissa, nanoroboty oddały tylko jedną piątą ich pełnej mocy i przekształciły użytkowników w bio-mechaniczne E.V.O.

Konsorcjum chciało większej mocy i domagało się, by ponownie przeprowadzić proces prawidłowo. Van Kleiss manipulował Konsorcjum, by podczas ponownego instalowania nanorobtów, sam wchłonął je wszystkie i zyskał niewyobrażalną moc. Jednak Cezar stwierdził, że Meta nanity zostały zaprogramowane, tak, by były posłuszne tylko Rexowi. Salazar używając pełnej mocy robotów wyleczył wszystkie E.V.O. na świecie, a potem dezaktywował je na stałe.

Nanity

Lokalizacje Meta nanitów

  1. Biuro przywódcy Providence, Centrala Providence (obecnie wewnątrz Rexa)
  2. Laboratorium Rafaela Salazara, Zamek Van Kleissa, Abysja (obecnie wewnątrz Rexa)
  3. Nieznana lokacja (obecnie wewnątrz Rexa)
  5. Wewnątrz Rexa

Ciekawostki

  • Jedyną osobą, która mogła wykorzystać pełną moc Meta nanitów był Rex Salazar.

Zobacz też